Pasażerowie, którzy w związku z zagrożeniem epidemicznym zrezygnowali z podróży liniami podmiejskim 917, 923, 937, 938, 940, 948 lub 958 mogą anulować bilet okresowy i odzyskać pieniądze. Jak to zrobić?

Po decyzji w tej sprawie Jacka Sutryka, prezydenta Wrocławia Urząd Miejski wprowadza możliwość zawieszenia ważności biletu okresowego!
Pasażerowie, którzy zrezygnowali obecnie z podróży komunikacją łączacą Gminę Miękinia z Wrocławiem (Linie 917, 923, 937, 938, 940, 948 i 958)  mają nową możliwość - mogą anulować bilet okresowy mailowo. Wniosek w tej sprawie zainteresowani wysyłają drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Anulowanie:

Pasażer może zgłosić chęć anulowania biletu mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. W zgłoszeniu konieczne jest podanie: numeru karty, imienia i nazwiska, rodzaju biletu, z którego chce zrezygnować. Pasażer otrzyma zwrot pieniędzy za niewykorzystaną część biletu na wskazany rachunek bankowy.

link do wniosku, <Zwrot biletu okresowego> który trzeba wydrukować wypełnić podpisać o odesłać jego skan na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Taki wniosek można zostawić w punkcie sprzedaży biletów okresowych w kiosku na pętli w Leśnicy gdzie prowadzona jest sprzedaż biletów okresowych.